Sitemizde size en iyi hizmeti sunabilmek için çerez kullanılmaktadır. Detaylar için Gizlilik Politikamızı ve Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz.
Bakım ve Destek Hizmetleri

İnfrasis bünyesinde bulunan ürünlerin belirlenmiş olan SLA’e göre, 7×24 uzaktan ya da ihtiyaca göre sertifikalı ve uzman mühendislerimiz, yerinde destek verilerek en hızlı ve en güvenli çözümlerle;

Topolojinin tartışılması, ve ürünün en faydalı mimaride konumlandırılması,

Ürün kurulumlarının yapılması,

Devreye alınması,

Test işlemleri,

Dizayn dökümanlarının hazırlanması ve döküman güncelleme prosedürünün belirlenip kuruma devredilmesi,

Ürün kullanılmaya başlandıktan sonra, isteklerin karşılanması, olası sorunların çözümlenmesi,

Düzenli periyodlar ile sürüm yükseltme önerileri ve uygulanması,

Meydana gelebilecek donanımsal sorunlarda, hizmet kesintisi yaşanmadan cihazların değiştirilmesi

kapsamında profesyonel hizmetler sunmaktadır. İnfrasis ile çalışmaya başlayan ve çalışmakta olan her kurum ve kuruluş güncel güvenlik açıkları, yeni teknolojiler ve bunların uygulanması gibi konularda bilgi ve hizmet alma hakkını da elde etmiş olmaktadır.